Učenici Tibor Balić, Marko Pavelić i Patrick Ivezić iz 6.a OŠ Ivanja Reka pobjednici su Natjecanja u financijskoj pismenosti održanog putem online platforme Kahoot! u organizaciji Štedopisa, Instituta za financijsko obrazovanje.
Čestitamo našim učenicima i mentorici Dubravki Crnić!
Dana 7. ožujka 2023. godine održano je natjecanje namijenjeno učenicima od 5. do 8. razreda osnovnih škola u svrhu povećanja financijske pismenosti mladih.
Natjecanje je održano uoči Svjetskog i Europskog tjedna novca, a sudjelovalo je 869 ekipa, odnosno 2.607 učenika iz 295 škola iz cijele Hrvatske.
Učenici Tibor Balić, Marko Pavelić i Patrick Ivezić iz 6.a OŠ Ivanja Reka pobjednici su Natjecanja u financijskoj pismenosti održanog putem online platforme Kahoot! u organizaciji Štedopisa, Instituta za financijsko obrazovanje.
Ekipa Black Socks: Tibor Balić, Marko Pavelić i Patrick Ivezić, 6.a – osvojili su 1. mjesto
Ekipa Dragons: Leon Ciglar, Marija Sever i Petar Strunjak 6.b – osvojili su 4. mjesto
Marko: Ime smo odabrali jer smo u trenutku biranja imena ekipe svi imali crne čarape pa nam je to bilo smiješno. Natjecanje mi je pomoglo da više štedim i da ne potrošim sve odmah, nego da napravim plan. Nakon radionice o financijskoj pismenosti sam se izborio za veći džeparac.
Patrick: Na natjecanju mi je bilo super, samo me još boli grlo od vikanja kad smo pobijedili. Bilo mi je stvarno stresno i bojao sam se da ću kliknuti krivi odgovor. Prošle godine smo imali radionicu o financijskoj pismenosti i dobili udžbenike koje smo ponekad koristili na satovima razrednika. Naučio sam kako uštedjeti novac i kako raditi u timu te sam se dogovorio s roditeljima da dobijem džeparac.
Tibor: Na natjecanju mi je bilo kao da sam na svjetskom prvenstvu. Kad sam vidio da su treće i drugo mjesto bili zauzeti, znao sam što slijedi. U ovaj razred sam došao ove školske godine, tako da sam ovdje prvi put učio o financijskoj pismenosti. Mislim da je najvažnije što sam naučio da za štednju treba odvajati 10% svog džeparca i da prihodi trebaju biti veći od rashoda.
Dubravka Crnić: Prvi put sam se ozbiljnije susrela s pojmom financijske pismenosti 2016. kad sam sudjelovala na radionicama u sklopu projekta FLIP na Ekonomskom fakultetu, zahvaljujući statusu studenta na poslijediplomskom studiju i znala sam da to znanje želim prenijeti učenicima. Prošle sam godine slušala državni skup o uvođenju financijske pismenosti u osnovnu školu koji me oduševio te sam nakon toga kontaktirala udrugu Štedopis te su održane radionice za tadašnje petaše. Dobivene materijale koristili smo na satovima razrednika i nismo nimalo dvojili hoćemo li sudjelovati na kvizu. Najteže je bilo odabrati ekipu jer su svi željeli sudjelovati na natjecanju. Ponosna sam na oba tima šestaša jer su svojim znanjem i timskim radom osvojili prvo i četvrto mjesto. Ono što je najvrednije, znanje je koje su stekli i koje će im pomoći donositi odgovorne financijske odluke već od osnovnoškolske dobi, a oduševili su me timskim radom.
Dubravka Crnić: Prvi put sam se ozbiljnije susrela s pojmom financijske pismenosti 2016. kad sam sudjelovala na radionicama u sklopu projekta FLIP na Ekonomskom fakultetu, zahvaljujući statusu studenta na poslijediplomskom studiju i znala sam da to znanje želim prenijeti učenicima. Prošle sam godine slušala državni skup o uvođenju financijske pismenosti u osnovnu školu koji me oduševio te sam nakon toga kontaktirala udrugu Štedopis te su održane radionice za tadašnje petaše. Dobivene materijale koristili smo na satovima razrednika i nismo nimalo dvojili hoćemo li sudjelovati na kvizu. Najteže je bilo odabrati ekipu jer su svi željeli sudjelovati na natjecanju. Ponosna sam na oba tima šestaša jer su svojim znanjem i timskim radom osvojili prvo i četvrto mjesto. Ono što je najvrednije, znanje je koje su stekli i koje će im pomoći donositi odgovorne financijske odluke već od osnovnoškolske dobi, a oduševili su me timskim radom.
O natjecanju: https://www.stedopis.hr/natjecanje-u-financijskoj-pismenosti/
Drugi medijski izvori o rezultatima našim učenika: PORTAL ZA ŠKOLE https://www.skole.hr/natjecanje-u-financijskoj-pismenosti-mladih/