Izvannastavne aktivnosti u našoj se školi planiraju prema zanimanju učenika, sklonostima učitelja te prema potrebama škole, a na raspolaganju je čak 27 različitih izvannastavnih aktivnosti.
Učenici se za njih opredjeljuju slobodno i dobrovoljno. Svakom učitelju je pružena sloboda kreiranja odgojno-obrazovnog rada izvannastavnih aktivnosti kako bi potaknuli učenike za rad izvan redovite nastave.
Izvannastavne aktivnosti mogu biti povezane s nastavnim predmetom ili mogu biti interdisciplinarne. Načini i metode realizacije su radioničkoga, projektnoga, skupno-istraživačkoga, samoistraživačkog tipa odgojno-obrazovnog rada , terenske nastave i/ili drugih aktivnih didaktičko-metodičkih pristupa. Izvannastavne aktivnosti imaju veliku ulogu u sprječavanju društveno neprihvatljivoga ponašanja, a vrlo su poticajne za samostalno-istraživačko učenje te poticanje kreativnosti učenika.
POPIS AKTIVNOSTI RAZREDNE NASTAVE
Dramska skupina | |
Cilj su razvijanje sposobnosti zamišljanja, maštanja, kreativnosti, govornog izražavanja, ali i razvijanje pažnje, stvaranje ugođaja i povezivanje s književnim tekstom, kao i poticanje međusobne povezanosti i povjerenja, navikavanje na zajednički rad, razvijanje slobodnog izražavanja, razvijanje aktivnog odnosa prema vlastitim problemima, otklanjanje straha i treme od publike, stjecanje sigurnosti i samopouzdanja, razvijanje scenskog pokreta. | |
Mažoretkinje | |
Cilj je razvoj koordinacije pokreta, usvajanje elemenata mažoret plesa, ali i njegovanje suradnje i poticanje izražavanja plesom. Namjena je sudjelovanje na školskim i izvanškolskim nastupima. | |
Ples | |
Cilj je zadovoljavanje bioloških potreba za kretanjem. Poboljšati motorička znanja i postignuća učenika te plesom razvijati pozitivan stav prema zdravom načinu života. Razvijanje kreativnosti kroz ples i pokret i razvijanje radne discipline. | |
Folklor | |
Cilj je razvijati koordinaciju pokreta, osjećaj za ritam i estetiku pokreta, ovladati vještinom melodijskog i ritmičnog točnog pjevanja, potaknuti učenike na kreativnost, originalnost i stvaralaštvo kroz pjesmu i ples. | |
Mladi informatičari | |
Cilj je proširivanje i produbljivanje znanja programa nastave informatike, usvajanje znanja potrebnih za razumijevanje rada cijelog računala, osposobljavanje za nastavak školovanja i primjenu usvojenog znanja u svakodnevnom životu, svladavanje informatičkog jezika, razvijanje sposobnosti izražavanja općih ideja informatičkim jezikom, razvijanje pojmovnog i apstraktnog mišljenja, te logičkog zaključivanja. | |
Mali misionari | |
Cilj je kroz kreativan rad probuditi u učenicima osjećaj za milosrđe prema osobama u potrebi te upoznati misionarsko djelovanje. Učenici će promicati zajedništvo, solidarnost, stjecati nova znanja, učiti socijalne vještine i razvijati osjećaje prema temeljnim životnim vrijednostima. | |
Mali astronauti | |
Cilj je upoznati učenike s pojmom svemir i objasniti što se u njemu nalazi te kako se istražuje. Namjena je osmisliti radionice putem kojih će učenici upoznati izgled i osnovna obilježja Zemlje i nebeskih tijela Sunčevog sustava kao i objekte noćnog nebeskog svoda. | |
Dramska skupina | |
Cilj ove izvannastavne aktivnosti je uvođenje učenika u scenski govor i glumu te razvoj kreativnosti i mašte, usvajanje umjetničkih sadržaja, učenje javnim nastupima, timski rad i slično. Aktivnost će se realizirati prema planu rada dramske grupe. | |
Sportska skupina | |
Cilj je pozitivno utjecati na mnoga obilježja antropološkog statusa, osobito morfološke, funkcionalne i motoričke sposobnosti i osobine, kao i spoznajne funkcije i karakterne osobine ličnosti koje sudjeluju u motoričkom izražavanju. Poticanje na organizirano i samostalno bavljenje sportskim aktivnostima. | |
Učimo, stvarajmo, reciklirajmo | |
Cilj je razvijati finu motoriku, kreativnost te svijest o važnosti recikliranja. Poticanje učenika na važnost odvajanja otpada, korištenje što više prirodnih materijala, recikliranje materijala koje svakodnevno koristimo i na taj način smanjujemo količinu smeća i zaštićujemo okoliš. | |
Učimo rukama | |
Cilj je razvijati kreativnost učenika u svrhu zadovoljavanja njihovih interesa, mogućnosti, znanja i potreba kroz projekte i timski rad. Važno je razvijati osnovne postavke zdravog života i radnih navika. Usvojit će se i primijeniti koncept 5R (promisli, uštedi, iskoristi, popravi, recikliraj) te razvijati ekološku svijest, kao i utjecati na motoričke vještine i socijalne kompetencije učenika. |
POPIS AKTIVNOSTI PREDMETNE NASTAVE
Glagoljica | |
Cilj je omogućiti učenicima stjecanje dodatnih sadržaja, usvajanjem i proširivanjem znanja i vještina ovladavanjem dodatne literature o kulturno povijesnim spomenicima i hrvatskoj baštini uvažavanjem učenikove osobnosti i individualnih postignuća te zajedništva u timskom radu uz oslobađanje kreativnosti i motoričkih sposobnosti kroz rad u kreativnim radionicama | |
Medijska kultura | |
Cilj je ovladati temeljnim znanjima o medijima, naučiti odgovorno ponašanje u medijima i prema medijima, samim time i prema društvenoj zajednici, stvoriti kritički odnos prema medijskim porukama i savladati osnovna znanja o razumijevanju utjecaja medija i njihovih poruka na društvo i pojedinca. | |
Međunarodni projekti | |
Cilj je suradnja sa školama iz država Europske unije na projektima putem portala eTwinning, planiranje projekata iz programa Erasmus Plus-K1 i K2, internacionalizacija škole, povećanje kapacitetea Škole za pisanje i provođenje projekata putem eTwinninga, Erasmus Plusa i dostupnih strukturnih fonsova (ESF-a). | |
Putujemo svijetom | |
Cilj je upoznati učenike s običajima i tradicijama zemalja svijeta. Kroz praktični rad prezentirat će se egzotične zemlje svijeta, upoznati se s njihovom kulturom, običajima itadicijom, a različitim tehnikama učenici će izrađivati suvenire pojedine zemlje i kostimirati se. | |
Programiranje | |
Cilj je u učenicima probuditi interes za prirodno i društveno okruženje, povezati stečena znanja s novim znanjima, integrirati sadržaje, poticati na istraživanje, promicanje projektne metode rada, darovite učenike potaknuti na veću aktivnost, promicanje STEM područja te koristiti računalo kao alat. | |
3D modeliranje | |
Učenici će sami izrađivati 3D modele, razumijevati kretanje i koordinatni sustav 3D prostora, a rad učenika bit će praćen rješavanjem problemskih zadataka i izradom potpunih programa ili aplikacije. | |
Eko grupa | |
Cilj je razvijati ekološku svijest i buditi intelektualne radoznalosti u području ekologije, kao i stjecanje novih znanja o zaštiti okoliša i održivog razvoja, ugradnja odgoja i obrazovanja za okoliš u sve segmente odgojno-obrazovnog sustava i svakodnevni život učenika, njihovih obitelji i djelatnika škole. | |
Likovna grupa | |
Cilj je razvijati osjećaj za vizualno istraživanje i oblikovanje, uočavanje i prepoznavanje elemenata likovnog jezika, otkrivanje estetskih vrijednosti, razvijanje interesa za likovne vrijednosti te istraživanje kulturne baštine i likovnoumjetničkih djela. | |
Zbor i vokalna skupina | |
Cilj je uvježbavanje dječjih prigodnih i zavičajnih napjeva za planirane priredbe i nastupe tijekom školske godine. Samostalno izvođenje vokalnih zadataka na javnim nastupima. | |
Tenis | |
Cilj je upoznati učenike s osnovama tenisa (osnovni udarci, pravila igre, nazivi u tenisu…). | |
Rukomet, odbojka, nogomet, aerobik | |
Cilj je razvijanje svijesti o pozitivnom utjecaju sporta na unaprjeđenje zdravlja i skladan razvoj antropometrijskih značajki, kao i izgrađivanje humanih međuljudskih odnosakao vrijednog činitelja o kojem ovisi zdravlje pojedinca. | |
Muzeji Zagreba | |
Cilj je upoznavanje učenika sa svjetskom i hrvatskom kulturnom baštinom, bolje razumijevanje nastavnoga gradiva, samostalno i logično interpretiranje viđenih artefakata, stjecanje i razvijanje logičkih i kreativnih sposobnosti, savladavanje vještine sinteze i vrednovanja i povezivanje sličnosti i uočavanje razlika, prenošenje usvojenog znanja ostalim zainteresiranim učenicima. |