[VIRTUALNA LEKTIRA] Tko kaže da nastava na daljinu i lektira moraju biti dosadni?

Published by Ivan Kapović on

Učenici 2. b razreda obradili su lektirno djelo Stanari u slonu na malo drukčiji način te su se u tome odlično snašli.

Naime, nakon pročitane lektire Stanari u slonu učenici su trebali pripremiti papirnatu vrećicu. Prednju stranu vrećice trebali su oslikali kao naslovnicu pročitanog djela, a na suprotnu stranu papirnate vrećice zapisati unaprijed dogovoreno: autora, likove i njihove osobine, poruku djela te svoje mišljenje.

Međutim, glavni i najzanimljiviji dio nalazio se u vrećici. Učenici su nakon izrade vanjskog dijela u papirnatu vrećicu stavili pet predmeta koje povezuju s  pročitanim djelom.

S obzirom na trenutačnu situaciju nastave na daljinu, učenici su za svaki predmet napisali i obrazložili zašto su baš taj predmet stavili u svoju vrećicu, a neki su se čak i snimili te putem videa objasnili sadržaj svoje vrećice.

U vrećicama se tako moglo pronaći svašta, od slonića, kućica, ormara, lutkica, stolica, ogledala, kamiona, žirafa pa sve do jabuka i mesnog doručka.

Ovo nam je prva lektira obrađena na takav način, no sigurno ne i zadnja. Uživali smo i bilo je zabavno. U galeriji fotografija pogledajte kako izgledaju naše inovativne lektire.