Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama.
Dan je planiran na način da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. (Udruga hrvatskih učitelja razredne nastave udruge Zvono).
U petak, 19. veljače stoti dan škole obilježili su i učenici prvih razreda vođeni svojim učiteljicama Irenom Mihaljević i Anom Ključević-Kurdija.
Kako bismo proslavili i obilježili naših prvih 100 nastavnih dana, učenici su svatko za sebe izradili krune te su se tako na stoti dan škole osjećali još posebnije. Nastavni je dan protekao u znaku broja 100.
Učenici su u školu radili bez udžbenika, a „zamjena“ su bili zadaci koje su pripremile učiteljice. Svaki zadatak je imao svoj cilj, značaj i smisao.
Pojedine zadatke učenici su rješavali zajedno, pojedine samostalno ili u paru u razredu ili hodniku, sjedeći ili ležećki te tempom rada, redoslijedom koji je birao svaki učenik.
Tako su tijekom dana učenici čitali sto riječi, hodali 100 koraka, izveli 10 x 10 različitih vježbi, „mjerili“ koliko zadataka zbrajanja i oduzimanja mogu riješiti u 100 sekundi, slagali broj 100 od kockica, procjenjivali koji su predmeti u učionici približno dugi 100 centimetara, pjevali pjesmu, čitali, dopunjavali rečenice o željama u stoticama…
Saznali smo kako je najlakše skakati na jednoj nozi, a najteže preskakati vijaču. Ne bi bilo dobro imati 100 mačaka, a bilo bi zabavno imati 100 prijatelja. Pročitati 100 riječi i nije tako teško, a nakon 100 dana škole najbolje bi bilo otići na igru.
Učiteljice: Irena Mihaljević i Ana Ključević-Kurdija