KALENDAR ŠKOLSKE GODINE 2020./21.

Nastavna godina u školskoj godini 2020./21. počinje 7. rujna 2020. godine, a završava 18. lipnja 2021. godine.

Prvo polugodište traje od 7. rujna 2020. godine do 23. prosinca 2020. godine.

Drugo polugodište traje od 11. siječnja 2021. godine do 18. lipnja 2021. godine.

Svi učenici imat će jesenski odmor, a zimski će se za sve škole održati u dva dijela. Praznici u 2020./2021. izgledat će ovako:

  • Jesenski odmor za učenike počinje 2. studenoga 2020. godine i traje do 3. studenoga 2020. godine, s tim da nastava počinje 4. studenoga 2020. godine.
  • Prvi dio zimskoga odmora za učenike počinje 24. prosinca 2020. godine i traje do 8. siječnja 2021. godine, s tim da nastava počinje 11. siječnja 2021. godine.
  • Drugi dio zimskoga odmora za učenike počinje 23. veljače 2021. godine i završava 26. veljače 2021. godine, s tim da nastava počinje 1. ožujka 2021. godine.
  • Proljetni odmor za učenike počinje 2. travnja 2021. godine i završava 9. travnja 2021. godine, s tim da nastava počinje 12. travnja 2021. godine.

Dakle, ljetni odmor počinje 21. lipnja 2021. godine, osim za učenike koji polažu predmetni, razredni, dopunski ili razlikovni ispit, koji imaju dopunski nastavni rad, završni rad ili ispite državne mature i slično.

Državni praznici tijekom šk. god. 2020./2021.

1. studenoga (nedjelja) – Svi Sveti
18. studenoga (srijeda) – Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje
25. prosinca (petak) – Božić
26. prosinca (subota) – Sveti Stjepan
1. siječnja (petak) – Nova godina
6. siječnja (srijeda) – Sveta tri kralja
4. travnja (nedjelja) – Uskrs
5. travnja (ponedjeljak) – Uskrsni ponedjeljak
1. svibnja (subota) – Praznik rada
30. svibnja (nedjelja) – Dan državnosti
3. lipnja (četvrtak) – Tijelovo

RODITELJI

Kvalitetno odgojno-obrazovno djelovanje predškolske ustanove i škole podrazumijeva redovitu i trajnu suradnju s roditeljima/skrbnicima u smislu jasno podijeljene odgovornosti glede ostvarivanja ciljeva odgoja i obrazovanja u školi. Da bi škole mogle pridonositi ostvarivanju vrijednosti i ciljeva, trebaju surađivati s roditeljima, skrbnicima i obiteljima. Djetetova sadašnja i buduća dobrobit svrha je djelovanja svih izravnih i neizravnih sudionika odgoja i obrazovanja. Odgojno-obrazovno djelovanje različitih sudionika odgoja, osobito roditelja i odgojitelja, zahtijeva njihovo međusobno razumijevanje i suradnju čime se ostvaruju jedinstveno shvaćeni i prihvaćeni bitni ciljevi odgoja i obrazovanja prema potrebama i razvojnim mogućnostima djeteta.

Dijelovi teksta preuzeti su iz Nacionalnog okvirnog kurikuluma.