Učiteljica njemačkog jezika Fanika Marić sa učenicima 6.a i 6. b razreda održala je aktivnosti u kojima su učenici poistovjetili jezike koje znaju i žele naučiti sa svojim identitetom i po želji su ih stavili u dijelove tijela.
Mali knjižničari (2.a i 3.a razred) imali su istraživački zadatak potaknut temom ovogodišnjeg Europskog dana jezika: Jezici za mir. Otkrivali su kako se na kojem jeziku kaže “ljubav” ili “mir”. Na kraju su sve prikazali na plakatu.
Učiteljica Mihaela Cvijetanović je sa učenicima 5. i 7. razreda provela istraživanje o nacionalnim jelima: učenici su morali istražiti naziv jela, prijevod jela na engleski jezik, saznati nešto o zemlji iz koje jelo potječe i na kraju su sve prezentirali na plakatu. Sigurno su dobili inspiraciju da određena jela i sami pokušaju napraviti kod kuće sa svojim roditeljima.
Učiteljica hrvatskog jezika Nikolina Herak sa svojim je učenicima izrađivala plakat na temu hrvatske nematerijalne baštine: Bašćanske ploče i glagoljice.
Iako po veličini teritorija jedna od manjih zemalja u svijetu, Hrvatska je bogata raznolikom kulturnom baštinom.
Uz brojne materijalne ostatke koji svjedoče o kontinuiranoj prisutnosti čovjeka na ovim prostorima, očuvan je i veliki dio nematerijalne baštine, posebne po tome što je veoma slojevita.
Tako su učenici proučavali povijest i sadržaj Bašćanske ploče te savladavali pisanje na hrvatskoj glagoljici.