Kažu da se dobota i poštivanje uče od malih nogu. Vođene ovom izrekom i idejom učiteljice Sandre Vuk, učiteljice 1. razreda i ove su godine u svojim razredima provele projekt 20 dana radosti i  dobote. Na početku projekta razgovarali smo o tome što za svakoga od nas znače dobrota i radost. Zajednički osmišljenim aktivnostima, zrnca dobrote množila su se svakim danom. Učenici su izuzetno dobro prihvaćali sve aktivnosti te jedni druge bodrili i pohvaljivali. Aktivnosti su često bile povezane i s nastavnim programom.

Učenici su kroz projekt imali priliku bolje se upoznati pišući ili crtajući lijepe poruke svojim prijateljima, uočavajući dobra djela koja je netko od prijatelja u razredu učinio ili uočavajući tuđe pozitivne osobine te su naravno uočeno i pohvaljivali.  Nakon svake obavljene aktivnosti vrednovali smo težinu zadatka i uspješnost rješavanja dogovorenim znakovima.

Kroz aktivnosti smo sudjelovali i u projektu “Pomozimo drugima kako bi i oni mogli imati radostan Božić” prikupljajući potrepštine za socijalne dućane Crvenog križa. Počeli smo i skupljati čepove za akciju  Plastičnim čepovima do skupih lijekova. Obradovali smo i roditelje izrađujući kupone za pomoć i čestitke, razveselili bake i djedove, pozdravljali glasno zaposlenike škole. Bili smo dobri prijatelji, marljivi i pristojni  učenici te uzorni članovi obitelji.

Tijekom projekta učenici su izrađivali knjižicu dobrih dijela koju su ponijeli kućama kao podsjetnik kako je uvijek DOBRO ČINITI DOBRO.

Evo što kažu učenici što je za njih radost i dobrota.

“Meni je radost kada imam puno prijatelja.”   L.S. (1.b)

“Meni je radost kada dođem kući iz škole i kada mi seka dotrči u zagrljaj.”   I.G. (1.b)

“Dobota je kada nekom drugom nešto napravim, a da mu se to sviđa.” I.K. (1.b)

“Dobrota je kada nekome pomogneš riješiti zadatak.” K.T. (1.b)

„Radost je kada me netko nasmije.“ V.P. (1.a)

„Radost je kada mi baka i deda dođu u goste.“  L.J. (1.a)

„Radost je kada se igram s prijateljima.“ L.B. (1.a)

Radost je kad upoznam novog prijatelja, a dobrota kada se ne svađam sa sestrom.“ L.S.S. (1.a)

„Dobrota je kad nekome nešto dajem.“ N.A. (1.a)

„Radost je igra.“ A.D. (1.a)

Što učenici misle o projektu i što im je bilo teško?

“Bilo mi je najteže kada smo pričali blago i tiho i nismo se ljutili. Teško mi je pričati tiho i ne naljutiti se ako netko radi nešto što mi se ne sviđa.”   M.M. (1.b)

“Sve mi je bilo zabavno, a najbolje je bilo kada smo imali čajanku. Tada smo se svi lijepo družili.”  K.T. (1.b)

“Meni je naljepše kada smo prijatelju pisali poruku jer sam bila sretna i jer je prijatelj bio sretan.”   I. K. (1.b)

“Meni je najbolja bila humanitarna akcija jer volim pomagati drugima i jer smo svi napravili dobro djelo.”  I.G. (1.b)

“Najviše mi se svidjelo kada smo išli kod bake i djeda jer su oni bili sretni i nasmješeni.” P.A (1.b)

“Najbolja je bila čajanka jer je čaj bio ukusan i jer smo se družili.” S.S. (1.b)