3.b razred sa svojom učiteljicom već tradicionalno treću godinu zaredom obilježava 100. dan škole. Projekt je to koji se obilježava u brojnim europskim zemljama, a i šire. Dan je zamišljen kao školski dan bez udžbenika, proveden u igri i međupredmetnim aktivnostima. Osim različitih zabavnih aktivnosti, pojedini učenici okušali su se i u pisanju akrostiha.
Stoti dan škole
To je najbolji školski dan.
Opako dobar i zanimljiv,
Tako drugačiji od ostalih.
Imati ga svako dijete želi.
Dan to je poseban,
A mi nikad veseliji!
Nema ljutnje, svađe i nitko nije zaseban.
Što radi se tada?
Kockice i loptice lete,
Okolo svi skaču,
Love loptu, vježbaju, pišu, mjere.
Eto to vam je 100. dan škole.
(Ivan i Lana)
Našlo se među aktivnostima i zanimljivih puSTOlovnih priča u kojima su učenici trebali iskoristiti
barem pet riječi koje sadrže slog STO.
Danas sam išao u STOlariju. Ondje je bilo puSTO. Dok sam šetao STOl mi je pao na STOpalo. Ugledao
sam STOnogu, a iza nje je bilo STOtinu komaraca. (Andrej)
Danas sam večerala za STOlom. Sjedila sam na STOlici. Stavila sam STOlnjak. STOl je puknuo. Morala
sam nazvati STOlara. Stolar je zakasnio jer je bilo STOtinu ljudi na cesti. STOlar je popravio STOl.
(Laura)
Ujutro sam se ustao. Otišao sam za STOl. Nakon jela otišao sam kod tate u STOlariju na iSTOku. Moj
tata mi je rekao da je prije puno STOljeća njegov šukundjed bio STOlar i da je izradio puno STOlova i
STOlica. (Petar)
U nastavku pročitajte što učenici 3.b razreda misle o ovom projektu.
„Danas sam naučila graditi građevinu sa štapićima i plastelinom. To mi je bila najzabavnija aktivnost i
najviše mi se svidjela. Teško mi je bilo raditi trbušnjake. Osjećala sam se lijepo.“ (Sara)
„Naučio sam da se trud isplati. Najzabavnije mi je bilo mjerenje iz matematike, a najviše mi se
svidjelo preskakivanje vijače. Najbolja igra koju smo igrali bio je izazov pisanja imenica, glagola i
pridjeva u 100 sekundi. Osjećao sam se sretno i veselo.“ (Ivan)
„Danas sam naučio da se svi možemo igrati bez svađe. Svidio mi se cijeli dan, a najbolja iga koju smo
igrali bilo je građenje građevine od štapića i plastelina.“ (Samuel)
„Danas sam naučila neke nove riječi i crtati kružnice. Najzabavniji su mi bili izazovi i listić iz
matematike. Najviše mi se svidjelo kada sam uspjela 100 puta preskočiti vijaču. Najviše mi se svidjela
igra Skupi 100 bodova i građenje građevine od 100 štapića i plastelina. Osjećala sam se sretno,
pametno i razigrano.“ (Laura)
„Danas sam naučio da u građenju moraš biti uporan. Najviše mi se svidio tjelesni, a najzabavnije mi je
bilo graditi građevinu od štapića. Najteža mi je bila matematika. Osjećao sam se sretno i bilo mi je
zabavno.“ (Mihael R.)
„Naučila sam da je u školi zabavno i bez knjiga. Najteži su mi bili matematički zadatci, a najzabavnije
graditi građevinu od 100 štapića. Osjećala sam se sretno, veselo i opušteno.“ (Karla)